6.4.1. Налаштування типів документів (НПА)
В муніципалітеті, як і в будь якій організації, циркулює багато типів документів. Відповідно до ваших поточних вимог та потреб, ви можете самостійно створювати та редагувати їх. Для цього в адміністративній панелі потрібно увійти в розділ “Сайт”, обрати вкладку “Нормативно-правові акти” на панелі зліва та натиснути кнопку “Типи НПА”, після чого ви потрапите на сторінку “Типи рішень”, на якій ви створювати нові та редагувати та видаляти вже існуючі типи документів.
6.4.2. Додавання нових документів (НПА)
Щоб додати новий документ (нпа) в адміністративній панелі потрібно увійти в розділ “Сайт”, обрати вкладку “Нормативно-правові акти” на панелі зліва та натиснути кнопку “Додати”.
Після натискання кнопки “Додати” відкриється сторінка “Додавання нормативно-правового акта”, в рамках якої здійснюється наповнення та налаштування параметрів документа, що додається.
6.4.2.1 Вкладка “Основні налаштування”
Вкладка “Основні налаштування” містить наступні поля для заповнення:
-
“Назва нормативно-правого акта” – назва документа, що відображається на сайті;
-
“Тип” – тип/категорія документа, що дозволяють відокремлювати документи відповідно до створених типів для подальшої зручності адміністратора (не є обов’язковим для заповнення);
Увага! Для того щоб відповідний тип документа з’явився у спадаючому списку пункту “Тип”, його потрібно спершу створити відповідно до процедури налаштування типів документів.
-
“Реєстраційний номер” – реєстраційний номер документа, що створюється (не є обов’язковим для заповнення);
-
“Дата прийняття” – дата прийняття документа. У разі відсутності дати прийняття у документа, за замовчуванням датою прийняття визначається поточна дата додавання документа на платформу;
-
“Категорія” – стан затвердження документа. Наразі в системі передбачено дві категорії документів:
-
“Документ” – документ затверджено та він є дійсним; Відображається на сторінці прийнятих рішень громади;
-
“Проєкт документа” – документ не затверджений, а його дата прийняття відсутня та не відображається на сайті. Відображається на сторінці рішень громади, що готуються до розгляду.
-
-
“Тема” – тема (тег) документа, за якою здійснюється фільтрація документів, їх пошук та відображення на відповідних сторінках сайту.
Увага! Для того щоб відповідна тема (тег) документа з’явився у спадаючому списку пункту “Тема”, її потрібно спершу створити відповідно до процедури створення тем (тегів).
- “Дата публікації” – поточна (у разі потреби опублікувати документ одразу) або заплановані дата та час (у разі потреби автоматично опублікувати за таймером у майбутньому) публікації нового документу;
Увага! У разі обрання в якості дати публікації майбутніх дати та часу, документ буде мати статус “Заплановано”. Запланований до публікації документ буде автоматично опублікована при настанні запланованої дати та часу, а його статус буде автоматично змінений на “Опубліковано”.
-
“Статус” – стан опублікування, в якому перебуває створений документ та який автоматично призначається документу системою:
-
“Чернетка” – документ створений, але не має визначених дати та часу опублікування. Поки документ має статус “чернетка”, він не відображається на сайті, а його перегляд доступний тільки через адміністративну панель.
-
“Заплановано” – документ додано, але в якості дати та часу публікації обрані майбутні дата та час. Доданий документ буде автоматично опублікована при настанні запланованої дати та часу, а його статус буде автоматично змінений на “Опубліковано”. Поки документ має статус “заплановано”, він не відображається на сайті, а його перегляд доступний тільки через адміністративну панель.
-
“Опубліковано” – статус, при якому доданий документ відображається на сайті для публічного перегляду. Статус “опубліковано” присвоюється документу автоматично, при виборі у полі “Дата публікації” поточної дати та часу на момент його додавання, або при настанні обраних майбутніх дати та часу.
-
-
“Відображати на головній сторінці” – активувавши зазначений пункт, доданий документ буде відображатись в блоці “Рішення громади” на головній (домашній) сторінці сайту;
-
“Зміст документа” – текст або супровідний опис документа, що може бути відформатований відповідно до наявного функціоналу роботи із текстом.
6.4.2.2 Вкладка “Додаткові налаштування”
Вкладка “Додаткові налаштування” містить наступні поля для заповнення:
-
“Публікація стосується” – опція, що дозволяє прив’язати документ до громади загалом або до окремого закладу:
-
“Громади” – документ відображається на загальній сторінці Рішень громади;
-
“Закладу” – документ відображається на загальній сторінці громади та на сторінці відповідного закладу.
-
Увага! У разі вибору “Публікація стосується – закладу” ви маєте можливість обрати опцію “Відображати лише на сторінці закладу”, що дозволить виводити документ ТІЛЬКИ на сторінку відповідного закладу, без відображення його на загальній сторінці рішень громади
-
“Тип контента” – у якому вигляді або яким чином розміщується документ. Наразі в системі передбачено три методи розміщення документів:
-
“Текст” – основний текст документа, його додатки та супровідні матеріали повністю викладені у вигляді тексту/картинок/посилань/елементів коду у полі “Зміст документа”;
-
“Посилання” – основний текст документа, його додатки та супровідні матеріали повністю викладені на іншому ресурсі, а при виборі цього документа користувачем на сайті - його ретранслює за посиланням, зазначеним у полі “Посилання на документ” (поле з’являється автоматично при виборі “Посилання” в якості “Типу контента”).
-
PDF-файл – документ викладено у PDF-файлі, а при виборі цього документа користувачем на сайті він або автоматично завантажується на пристрій користувача або відкривається штатними засобами відображення PDF-файлів у браузері користувача. (Завантаження PDF-файлу здійснюється шляхом натискання кнопки “Вибрати файл” у полі “Завантажити PDF-документ, яке з’являється автоматично при виборі “PDF-файл” в якості “Типу контента”).
-
-
“Короткий опис” – текстове поле, використовується для наскрізного пошуку публікацій через функцію пошуку по сайту;
6.4.2.3 Вкладка “Прикріплені файли”
Вкладка “Прикріплені файли” дозволяє завантажити до 30 файлів додатково до основного змісту документу. Дозволені для завантаження файли у форматах txt, doc, docx, xls, xlsx, pdf, zip. Розмір кожного файлу не повинен перевищувати 20 Мб.
Для того щоб додати файл вам потрібно натиснути кнопку “Додати файл” або перетягнути потрібний файл у зону завантаження файлів.
З метою спрощення обліку та пошуку картинок та файлів, що завантажуються до системи у вас є можливість вказати власну назву файлу/картинки у полі "При потребі введіть назву, яка буде використовуватися"
6.4.3. Редагування доданих документів (НПА)
Щоб відредагувати вже доданий документ, незалежно від його статусу (чернетка, заплановано, опубліковано) в адміністративній панелі потрібно увійти в розділ “Сайт”, обрати вкладку “Нормативно-правові акти” на панелі зліва та натиснути кнопку редагуваннянавпроти потрібного документу із переліку доданих
Увага! Навіть якщо документ вже було додано та розміщено на сайті для публічного перегляду (має статус “Опубліковано”), ви все ще маєте можливість змінювати вміст документу, статус, тему (тег), додавати та видаляти додаткові файли та здійснювати інші налаштування.
6.4.4. Видалення документів (НПА)
Щоб видалити раніше доданий документ в адміністративній панелі потрібно увійти в розділ “Сайт”, обрати вкладку “Нормативно-правові акти” на панелі зліва та натиснути кнопку видаленнянавпроти потрібного документу із переліку раніше доданих.
Увага! У разі видалення документа із статусом “Опубліковано” він також буде вилучений із публічного перегляду на сайті.
Видалені документи НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ відновленню.
Інші статті по темі
-
6.4. Документи (НПА)
-
6.5. Місця
-
6.6. Публічна інформація
-
6.7. Вакансії
-
6.8. Очищення влади
-
6.10. Сторінки
-
6.11. Послуги ЦНАП
-
6.12. Налаштування сайту
-
6.13. Теми (теги)
-
6.14. Віджети
-
6.15. Інші внутрішні сторінки