Щоб створити електронну чергу в ЦНАП або іншому закладі громади через Платформу СВОЇ потрібно:
- В адміністративній панелі вгорі обрати розділ “Е-черга” – панель керування (зліва) “Заклади з е-чергою”.
-
Створити запис в електронну чергу закладів, обравши кнопку “Додати”
-
У вікні, котре відобразиться, потрібно з випадаючого списку обрати заклад, в якому потрібно додати електронну чергу.
Увага! В списку відобразяться лише ті заклади, які заповнені в розділі “Громада” (вкладка “Муніципалітет”, “ЦНАП”, “Інші заклади”). Якщо закладу немає у списку, спочатку додайте його в розділі “Громада”.
Після обрання закладу, потрібно обрати тип запису.
- Якщо у закладу немає електронної черги, тоді потрібно обрати тип запису – “Е-черга СВОЇ”. Таким чином, буде створена власна електронна черга до відповідного закладу.
- Після цього заповнюється назва, вводиться основна електронна пошта (На цю поштову скриньку о 07:30 відправлятиметься лист з інформацією про наявні записи на день (лише у ті дні, коли графіком роботи визначено можливість запису). За потреби можна ввести додаткову електронну пошту, на яку приходитимуть копії записів.
Окрім цього, є можливість зазначити святкові дні, щоб в подальшому не було можливості призначити на ці дні запис в е-чергу.
- Після заповнення всієї інформації, зберігаємо інформацію через кнопку “Зберегти”.
Після створення запису в електронній черзі, потрібно налаштувати робочі місця.
Для цього, у полі «Е-черга СВОЇ» натискаємо жовту кнопку «Налаштувати робочі місця».
У вікні “Робочі місця для запису до закладу з е-чергою «назва закладу», натискаємо кнопку “додати”
Відповідно, заповнюємо всю необхідну інформацію:
-
Тип робочого місця визначено за замовчуванням адміністратор, але можна змінити на потрібного фахівця (реєстратор, т.ін).
-
Опис послуг – за замовчуванням всі послуги (коротка узагальнена інформація, до 30 символів)
-
Кількість робочих місць – вноситься необхідна кількість
-
Номери або ідентифікатори робочих місць (У це поле вноситься інформація, яка допоможе відвідувачу знайти потрібне робоче місце у випадку якщо встановлено кілька різних типів робочих місць, наприклад: Робочі місця за №12-32 або кабінет №14, або Робочі місця, помічені зеленою стрічкою)
-
Інтервал запису – є можливість обрати 30 хв, 60 хв та 90 хв.
Після цих пунктів відображено графік надання послуг, який можна відкоригувати залежно від графіку роботи закладу, наявності вихідних та ін.
Після заповнення всіх даних, зберігаємо інформацію через кнопку Зберегти”.
Функціонал електронної черги для конкретного закладу – встановлено.
УВАГА! Для того щоб черга відображалася в чат-боті, необхідно увімкнути її в розділі Чат-бот > Загальні налаштування > Е-Черга
УВАГА! У випадку, якщо в закладі вже функціонує власна електронна черга, налаштовуємо електронну чергу таким чином.
Спочатку створюємо запис в електронну чергу закладів, обравши кнопку “Додати”
- У вікні, котре відобразиться, потрібно з випадаючого списку обрати заклад, в якому потрібно додати електронну чергу.
При створенні запису в електронні черги закладів, потрібно обрати “Зовнішнє посилання” чи “Зовнішнє API” і заповнити відповідну інформацію.
Додаємо назву, вносимо інформацію про зовнішнє посилання чи зовнішнє API та натискаємо кнопку “Зберегти”
При записі в електронну чергу, користувач переходитиме за зовнішнім посиланням в існуючу е-чергу закладу та зможе зробити відповідний запис.