Головна 2. АВТОРИЗАЦІЯ ТА ВХІД У СИСТЕМУ 2.3. Авторизація користувача у чат-боті

2.3. Авторизація користувача у чат-боті

Востаннє оновлено May 06, 2025

Для використання чат-боту у месенджері Viber або Telegram необхідно підключитися до чат-боту за посиланням:

Viber – viber://pa?chatURI=smartownbot

Telegram – https://t.me/smart_town_bot

УВАГА! Перед переходом за посиланням переконайтеся, що відповідний месенджер встановлено на пристрої.

Для початку роботи необхідно натиснути кнопку “Старт” внизу екрану.

У стартовому меню чат-боту необхідно натиснути кнопку “Авторизація” та ввести отриманий в адміністративній панелі або від національного адміністратора код авторизації.

УВАГА! Термін дії коду авторизації складає 10 хвилин. У випадку якщо за цей час не вдалося авторизуватися у месенджері, необхідно отримати новий код авторизації.

Після успішної реєстрації чат-бот повідомить про приєднання до громади, яку було обрано як домашню при створенні облікового запису менеджера.

Після успішної авторизації необхідно натиснути кнопку “Почати роботу” для переходи до головного меню чат-боту.

У випадку якщо користувач раніше був підключений до чат-бота і обрав громади, кнопка “Авторизація” доступна у розділі “Головне меню –  > Налаштування”

Після натискання кнопки “Почати роботу” чат-бот спрямовує користувача у Головне меню, яке дозволяє повноцінне використання всіх функцій, передбачених для всіх користувачів чат-боту “домашньої” громади менеджера.

Також у цьому діалозі менеджер буде отримувати службові повідомлення, у тому числі одноразовий пін-код для двофакторної авторизації в особистому кабінеті порталу.


Інші статті по темі