Для використання чат-боту у месенджері Viber або Telegram необхідно підключитися до чат-боту за посиланням:
Viber – viber://pa?chatURI=smartownbot
Telegram – https://t.me/smart_town_bot
УВАГА! Перед переходом за посиланням переконайтеся, що відповідний месенджер встановлено на пристрої.
Для початку роботи необхідно натиснути кнопку “Старт” внизу екрану.
У стартовому меню чат-боту необхідно натиснути кнопку “Авторизація” та ввести отриманий в адміністративній панелі або від національного адміністратора код авторизації.
УВАГА! Термін дії коду авторизації складає 10 хвилин. У випадку якщо за цей час не вдалося авторизуватися у месенджері, необхідно отримати новий код авторизації.
Після успішної реєстрації чат-бот повідомить про приєднання до громади, яку було обрано як домашню при створенні облікового запису менеджера.
Після успішної авторизації необхідно натиснути кнопку “Почати роботу” для переходи до головного меню чат-боту.
У випадку якщо користувач раніше був підключений до чат-бота і обрав громади, кнопка “Авторизація” доступна у розділі “Головне меню – > Налаштування”
Після натискання кнопки “Почати роботу” чат-бот спрямовує користувача у Головне меню, яке дозволяє повноцінне використання всіх функцій, передбачених для всіх користувачів чат-боту “домашньої” громади менеджера.
Також у цьому діалозі менеджер буде отримувати службові повідомлення, у тому числі одноразовий пін-код для двофакторної авторизації в особистому кабінеті порталу.
Інші статті по темі
-
2.3. Авторизація користувача у чат-боті
-
2.4. Реєстрація та зміна системного облікового запису у Viber та/або Telegram