Сторінка на сайті громади із переліком публічної інформації, внесених через розділ “Публічна інформація” генерується автоматично та розміщується за адресою адреса_вашого_сайту/pub-info та складається з двох блоків:
-
“Публічна інформація” – перелік створених категорій публічної інформації
-
“Не знайшли дані, які шукали?” – блок, що дозволяє перейти на сторінку контактів муніципалітету, та сформувати електронне звернення із запитом на публічну інформацію
Увага! На сайті громади сторінка “Публічна інформація” має наступну ієрархію “категорія публічної інформації > підкатегорія публічної інформації > повідомлення публічної інформації”.
6.6.1. Налаштування категорій публічної інформації
Публічна інформація, що циркулює в муніципалітеті, має відношення до різних напрямків роботи та стосується різних сфер. Відповідно до ваших поточних вимог та потреб, ви можете самостійно створювати та редагувати різні категорії (напрямки, сфери), з якими здійснюється поділ публічної інформації.
Для цього в адміністративній панелі потрібно увійти в розділ “Сайт”, обрати вкладку “Публічна інформація” на панелі зліва та натиснути кнопку “Категорії публічної інформації”, після чого ви потрапите на відповідну сторінку, де ви можете створювати нові, редагувати та видаляти вже існуючі категорії та підкатегорії публічної інформації.
Для створення нової категорії публічної інформації у полі “Категорія” зазначається її назва, а у полі “Батьківська категорія” потрібно обрати “Відсутня”.
Для створення нової підкатегорії публічної інформації у полі “Категорія” зазначається її назва, а у полі “Батьківська категорія” потрібно вибрати відповідну раніше створену категорію.
Увага! Ви не можете видалити раніше створену категорію, якщо у момент видалення до неї прив’язані підкатегорії.
6.6.2. Створення нових повідомлень публічної інформації
Щоб створити нове повідомлення що стосується публічної інформації в адміністративній панелі потрібно увійти в розділ “Сайт”, обрати вкладку “Публічна інформація” на панелі зліва та натиснути кнопку “Додати”
Після натискання кнопки “Додати” відкриється сторінка “Додавання публічної інформації”, в рамках якої здійснюється наповнення та налаштування параметрів публікації.
6.6.2.1. Вкладка “Основні налаштування”
Вкладка “Основні налаштування” містить наступні поля для заповнення:
-
“Назва” – заголовок повідомлення, що відображається на сайті;
-
“Категорія” – в зазначеному полі обирається відповідна підкатегорія публічної інформація, що була створена відповідно до процедури налаштування категорій публічної інформації;
-
“Теми” – тема (тег), за яким повідомлення буде відображатись на сторінках з такою самою темою (тегом) та за якою буде здійснюватись пошук та фільтрація;
-
“Дата публікації” – поточна (у разі потреби опублікувати повідомлення одразу) або заплановані дата та час (у разі потреби автоматично опублікувати повідомлення у майбутньому) публікації створеного повідомлення;
Увага! У разі обрання в якості дати публікації майбутніх дати та часу, повідомлення буде мати статус “Заплановано”. Заплановане повідомлення буде автоматично опублікована при настанні запланованої дати та часу, а його статус буде автоматично змінений на “Опубліковано”.
-
“Статус” – стан опублікування, в якому перебуває створене повідомлення та який автоматично призначається повідомленню системою:
-
чернетка – повідомлення створене, але не має визначених дати та часу опублікування. Поки повідомлення має статус “чернетка”, воно не відображається на сайті, а його перегляд доступний тільки через адміністративну панель.
-
заплановано – повідомлення створене, але в якості дати та часу публікації обрані майбутні дата та час. Заплановане повідомлення буде автоматично опубліковане при настанні запланованої дати та часу, а його статус буде автоматично змінений на “Опубліковано”. Поки повідомлення має статус “заплановано”, воно не відображається на сайті, а його перегляд доступний тільки через адміністративну панель.
-
опубліковано – статус, при якому створене повідомлення відображається на сайті для публічного перегляду. Статус “опубліковано” присвоюється повідомленю автоматично, при виборі у полі “Дата публікації” поточної дати та часу на момент його збереження, або при настанні обраних майбутніх дати та часу.
-
-
“Зміст документа” – текст повідомлення, що може бути відформатований відповідно до наявного функціоналу роботи із текстом.
6.6.2.2. Вкладка “Додаткові налаштування”
Вкладка “Додаткові налаштування” містить наступні поля для заповнення:
-
“Публікація стосується” – опція, що дозволяє прив’язати повідомлення до громади загалом, конкретного закладу або конкретної персони:
-
“Громади” – повідомлення відображається на загальній сторінці публічної інформації громади
-
“Закладу” – повідомлення відображається на загальній сторінці громади та на сторінці відповідного закладу
-
“Персони” – повідомлення відображається на загальній сторінці громади та на сторінці відповідної персони (наприклад депутата)
-
Увага! У разі вибору “Публікація стосується – закладу” ви маєте можливість обрати опцію “Відображати лише на сторінці закладу”, що дозволить виводити повідомлення ТІЛЬКИ на сторінку відповідного закладу, без відображення її на загальній сторінці новин громади
-
“Тип контента” – у якому вигляді або яким чином розміщується повідомлення. Наразі в системі передбачено три методи розміщення повідомлень:
-
“Текст” – основний текст повідомлення, його додатки та супровідні матеріали повністю викладені у вигляді тексту/картинок/посилань/елементів коду у полі “Зміст документа”;
-
“Посилання” – основний текст повідомлення, його додатки та супровідні матеріали повністю викладені на іншому ресурсі, а при виборі цього повідомлення користувачем на сайті – його ретранслює за посиланням, зазначеним у полі “Посилання на документ” (поле з’являється автоматично при виборі “Посилання” в якості “Типу контента”).
-
PDF-файл – повідомлення викладено у PDF-файлі, а при виборі цього документа користувачем на сайті він або автоматично завантажується на пристрій користувача або відкривається штатними засобами відображення PDF-файлів у браузері користувача. (Завантаження PDF-файлу здійснюється шляхом натискання кнопки “Вибрати файл” у полі “Завантажити PDF-документ, яке з’являється автоматично при виборі “PDF-файл” в якості “Типу контента”).
-
-
“Короткий опис” – текстове поле, використовується для наскрізного пошуку інформації про місце (локацію) через функцію пошуку по сайту;
-
“Зміст документа” – текст повідомлення, що може бути відформатований відповідно до наявного функціоналу роботи із текстом.
6.6.2.3. Вкладка “Прикріплені файли”
Вкладка “Прикріплені файли” дозволяє завантажити до 30 файлів додатково до основного змісту документу. Дозволені для завантаження файли у форматах txt, doc, docx, xls, xlsx, pdf, zip. Розмір кожного файлу не повинен перевищувати 20 Мб.
Для того щоб додати файл вам потрібно натиснути кнопку “Додати файл” або перетягнути потрібний файл у зону завантаження файлів.
З метою спрощення обліку та пошуку картинок та файлів, що завантажуються до системи у вас є можливість вказати власну назву файлу/картинки у полі "При потребі введіть назву, яка буде використовуватися"
6.6.3. Редагування повідомлень публічної інформації
Щоб відредагувати вже створену публікацію, незалежно від її статусу (чернетка, заплановано, опубліковано) в адміністративній панелі потрібно увійти в розділ “Сайт”, обрати вкладку “Публікації” на панелі зліва та натиснути кнопку редагуваннянавпроти потрібної публікації із переліку створених
Увага! Навіть якщо публікація вже була створена та розміщенна на сайті для публічного перегляду (має статус “Опубліковано”), ви все ще маєте можливість змінювати текст публікації, статус, категорію, додавати та видаляти картинки та здійснювати інші налаштування.
6.6.4. Видалення раніше створених повідомлень публічної інформації
Щоб видалити вже створене повідомлення в адміністративній панелі потрібно увійти в розділ “Сайт”, обрати вкладку “Публічна інформація” на панелі зліва та натиснути кнопку видаленнянавпроти потрібного повідомлення із переліку створених
Увага! У разі видалення повідомлення із статусом “Опубліковано” воно також буде вилучене із публічного перегляду на сайті. Видалені повідомлення НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ відновленню.
Інші статті по темі
-
6.6. Публічна інформація