Головна ЧАСТІ ПИТАННЯ (FAQ) РОЗДІЛ 1. ВХІД В СИСТЕМУ (АДМІНІСТРАТИВНУ ПАНЕЛЬ)

РОЗДІЛ 1. ВХІД В СИСТЕМУ (АДМІНІСТРАТИВНУ ПАНЕЛЬ)

Востаннє оновлено Mar 17, 2025

🔹 Чому під час входу в адміністративну панель видає помилку “невірні дані”?

Помилка “невірні дані” виникає у випадках якщо e-mail або пароль були введені неправильно або користувач намагається увійти до системи вказавши e-mail, який не зареєстровано у системі.

🔹 Чому під час входу в адміністративну панель видає помилку “Доступ до системи неможливий. Вам слід звернутися до адміністратора системи та встановити двухфакторну аутентифікацію.”?

Для підвищення рівня інформаційної безпеки і зменшення ризиків входу до системи сторонніх осіб, під час кожного входу до адміністративної панелі користувач має пройти двофакторну аутентифікацію.

Зазначена помилка виникає у разі якщо ваш обліковий запис не авторизовано в чатботі СВОЇ, тобто немає прив’язки вашого облікового запису в telegram або viber.

🔹 Де мені взяти “код доступу” для входу в адміністративну панель?

У разі якщо ви ввели правильний email та пароль, а ваш обліковий запис авторизовано(прив’язано) у чатботі СВОЇ то через 5-10 секунд після натискання кнопки “Отримати код доступу” ви отримаєте шестизначний код у чатботі СВОЇ в тому месенджері, який авторизовано для вашого облікового запису.

🔹 Як мені авторизуватись у чатботі, щоб в подальшому отримувати “код доступу” автоматично?

Для того щоб “код доступу” надходив вам у viber або telegram автоматично при вході в адміністративну панель, вам необхідно пройти процедуру авторизації у чатботі.

Опис та послідовність дій процесу авторизації в чатботі ви можете знайти в розділі “Реєстрація та зміна системного облікового запису у Viber та/або Telegram” Інструкції локального адміністратора системи за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1E0Mv8VdeX1uGvWGsvA_Ba_Mld6WQhOWx-lwOWwBAzrk/edit?usp=sharing