Головна ЧАСТІ ПИТАННЯ (FAQ) РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ

РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ

Востаннє оновлено Mar 17, 2025

🔹Який порядок наповнення даних для чатботу та для сайту?

Для коректної роботи системи СВОЇ обов’язковим для всіх громад є наповнення таких підрозділів (сторінок) як:

  • Інформація про населені пункти, що входять до складу громади (Меню Громада > Населені пункти);

  • Інформація про муніципалітет та керівника (Меню Громада > Муніципалітет);

  • Інформація про ЦНАП та його керівника (Меню Громада > ЦНАП);

  • Інформація про територіальні підрозділи ЦНАП (за наявності) (Меню Громада > Підрозділи ЦНАП).

Також, якщо громада використовує функціонал сайту громади на Платформі СВОЇ обов’язковими для заповнення є такі підрозділи як:

  • Інформація про керівний склад муніципалітета (Меню Громада > Муніципалітет > Посадовці);

  • Перелік підрозділів муніципалітету та інформація про них (Меню Громада > Підрозділи муніципалітета);

  • Перелік та інформація про депутатів та інших посадовців (Меню Громада > Персони (депутати та посадовці).

Увага! У разі використання виключно чатботу (чатбот та електронна черга без сайту громади на платформі СВОЇ) зазначені підрозділи не є обов’язковими і можуть наповнюватись поступово, як результат підключення нових функцій.

🔹Що нам робити якщо ми відправили запит на підключення до платформи але не отримали відповідь?

Відповідь щодо підключення до платформи, а саме проєкт меморандуму про підключення та довідкова інформація, надсилається службою технічної підтримки на адресу контактної особи (зазначається у формі заявки про підключення) протягом 2-3 робочих днів.

У разі якщо по завершенні цього терміна ви так і не отримали відповідь на запит про підключення, це могло статися через наступні причини:

  • відповідь від технічної підтримки потрапила до листів із категорією “СПАМ” у вашому поштовому сервісі;

  • через велику кількість звернень технічна підтримка не встигла опрацювати ваш запит;

  • через технічні або інші проблеми ваша заявка не потрапила на реєстрацію та опрацювання.

В цьому випадку, будь ласка, створіть нову заявку на підключення вашої громади до платформи СВОЇ або зкомунікуйте із представниками Програми EGAP для подальшої консультації.

🔹У нашої громади вже є сайт громади. Чи ми можемо підключити тільки чатбот?

Так, тільки чатбот є обов’язковим. Всі інші підсистеми та функціональні модулі вмикаються додатково до чатботу за потреби.

Платформа СВОЇ складається із комплексу різних підсистем та функціональних модулів, таких як чатбот, е-черга, сайт громади та інше. Таке розділення дозволяє громаді підключати ті функції та підсистеми, в яких вона зацікавлена.

🔹В назві громади/адресі сайту помилка. Як виправити на коректну?

У разі якщо ви виявили помилку у написанні назви громади або адресі сайту, що були зазначені в системі, будь ласка, зв’яжіться із службою технічної підтримки через форму зворотнього зв’язку в адміністративній панелі (меню користувача (правий верхній кут екрану, іконка “Користувач”) > “Технічна підтримка”)