Головна ЧАСТІ ПИТАННЯ (FAQ) РОЗДІЛ 3. ВИКОРИСТАННЯ ЧАТБОТУ

РОЗДІЛ 3. ВИКОРИСТАННЯ ЧАТБОТУ

Востаннє оновлено Mar 17, 2025

🔹Як мені згенерувати QR-код для підключення до чатботу нашої громади?

На сторінці “загальна статистика” (відкривається одразу після входу в адміністративну панель) або “Статистика по розділу” (Оберіть меню Чатбот > Статистика по розділу) в адміністративній панелі платформи СВОЇ відображається два QR-коди (окремо для Viber та Telegram), зчитавши які користувач автоматично підключається до чатботу громади у відповідному месенджері.

🔹Як мені згенерувати QR-код, зчитавши який відвідувачі зможуть пройти опитування щодо оцінювання окремого закладу (онлайн-опитувальник)?

Якщо для вашої громади увімкнена функція “Е-відгук” (*Див. підрозділ *“Е-відгук” розділу “Налаштування функцій чатботу” Інструкції локального адміністратора системи) ви можете згенерувати QR-код, при зчитуванні якого, користувача буде перенаправляти в меню оцінки роботи закладу у відповідному месенджері.

Згенерувати такий QR-код можна обравши меню Громада > Інші заклади.

У разі якщо ви додали до системи заклади, що знаходяться на території вашої громади (*Див. підрозділ *“Заклади громади” розділу “Заповнення та редагування даних громади у Системі” Інструкції локального адміністратора системи) ви побачите перелік доданих закладів.

В колонці “QR-код для користувачів (опитування)” напроти потрібного вам закладу натисніть кнопку для формування QR-коду для Telegram або кнопку для формування QR-коду для Viber.

У разі якщо ви хочете згенерувати QR-код для оцінювання ЦНАП, оберіть меню Громада > ЦНАП > QR-коди та натисніть кнопку потрібного вам месенджеру

У разі якщо ви хочете згенерувати QR-код для оцінювання окремого територіального підрозділу ЦНАП, оберіть меню Громада > підрозділи ЦНАП. У разі якщо ви додали до системи підрозділи ЦНАП ви побачите перелік доданих закладів. В колонці “QR-код для користувачів (опитування)” напроти потрібного вам територіального підрозділу ЦНАП натисніть кнопку для формування QR-коду для Telegram або кнопку для формування QR-коду для Viber.

🔹Як мені згенерувати QR-код, зчитавши який відвідувачі зможуть записатись в електронну чергу?

Якщо для вашої громади увімкнена функція “Е-черга” (*Див. підрозділ *“Загальні налаштування” розділу “Налаштування функцій чатботу” Інструкції локального адміністратора системи) ви можете згенерувати QR-код, при зчитуванні якого користувача буде перенаправляти на сторінку здійснення запису у відповідну електронну чергу.

Згенерувати такий QR-код можна обравши меню Е-черга > Заклади з е-чергою.

У разі якщо ви налаштували для потрібного вам закладу функцію “е-черги” (*Див. розділ *“Електронна черга” Інструкції локального адміністратора системи) ви побачите перелік закладів для яких доступний запис через електронну чергу. В колонці “QR-код для користувачів” напроти потрібної вам електронної черги натисніть кнопку для формування QR-коду для Telegram або кнопку для формування QR-коду для Viber.

🔹Як мені роздрукувати QR-код для відвідувачів?

Оберіть потрібний вам QR-код, згенерований в адміністративній панелі платформи СВОЇ та натисніть на нього правою кнопкою миші. Після цього вам відкриється контекстне меню із переліком функцій, таких як “зберегти”, “копіювати”, “відкрити у новому вікні” тощо. (Увага! Перелік функцій та дій, які ви можете здійснити із QR-кодом залежить від браузеру який ви використовуєте, операційної системи вашого пристрою і т.д.).

Збережений QR код, наприклад, в подальшому можна роздрукувати або додати до допису у фейсбуці в якості картинки.