Головна ЧАСТІ ПИТАННЯ (FAQ) РОЗДІЛ 6. ІНШІ ПИТАННЯ

РОЗДІЛ 6. ІНШІ ПИТАННЯ

Востаннє оновлено Mar 17, 2025

🔹Як мені зрозуміти яким чином наповнювати систему або як працює та чи інша функція?

Наші фахівці підготували детальну інструкцію для адміністраторів від громад, які займаються наповненням та налаштуванням платформи. З інструкцією можна ознайомити за посиланням: https://chatwoot.toolkit.in.ua/hc/instructions/uk

🔹Як мені отримати додаткову консультацію/підтримку? Куди звертатись?

У разі виникнення технічних проблем або питань, що потребують додаткової консультації просимо вас в першу чергу звернутися до служби технічної підтримки через форму зворотнього зв’язку в адміністративній панелі (меню користувача (правий верхній кут екрану, іконка “Користувач”) > “Технічна підтримка”)

🔹Я написав/ла в техпідтримку але не отримав відповіді. Що мені робити?

Відповіді на запити до технічної підтримки надсилаються користувачам на адресу електронної пошти, прив’язаної до облікового запису, з якого було надіслано запит. Тому в першу чергу перевірте чи не потрапив лист від технічної підтримки до листів із категорією “СПАМ”.

Звертаємо вашу увагу що через значне навантаження на службу технічної підтримки формування відповіді на ваше питання може зайняти від 1 до 3 робочих днів, особливо у випадках якщо проблема описана вами потребує комплексних дій та тривалого вирішення.

У разі якщо протягом 3-х робочих днів ви все ж таки не отримали відповідь від служби технічної підтримки, просимо продублювати ваше питання ще раз із вказанням дати, коли було надіслано ваше попереднє повідомлення, через форму зворотнього зв’язку.

Звертаємо вашу увагу, що всі звернення від користувачів платформи, які надходять до технічної підтримки, реєструються та зберігаються, що дозволяє нам відслідковувати які питання були опрацьовані, а які - ні.

🔹Я отримав/ла відповідь від технічної підтримки, але це мені не допомогло. Що мені робити?

Якщо відповідь, яка була надана службою технічної підтримки на ваш запит, не допомогла вирішити ваше питання, будь ласка, сформуйте нове звернення та опишіть більш детально вашу проблему у максимально конкретизованій формі із долученням відповідних скріншотів/зображень, які зможуть візуально продемонструвати вашу проблему.

🔹Співробітник який був визначений адміністратором від громади звільнився. Який порядок дій щодо його зміни?

У разі необхідності видалення користувача, який НЕ є Головним адміністратором громади ((інформація щодо головного адміністратора громади подається в супровідному листі до меморандуму під час першого підключення громади до платформи СВОЇ) - Головний адміністратор громади має звернутись до служби технічної підтримки через форму зворотнього зв’язку в адміністративній панелі платформи (меню користувача (правий верхній кут екрану, іконка “Користувач”) > “Технічна підтримка”).

Увага! У разі необхідності видалення із системи користувача, якого було визначено Головним адміністратором громади, відповідальна особа має надіслати скан-копію офіційного листа із описом причини видалення такого користувача та зазначенням даних нового користувача (ПІБ, імейл, телефон, посада), якому буде надана роль Головного адміністратора громади. Скан-копія такого листа подається на електронну адресу admin@toolkit.in.ua або через форму зворотнього зв’язку із службою технічної підтримки в адміністративній панелі платформи.

🔹Ми підключили чатбот але у нас не працюють інструменти е-демократії. Як це виправити?

Інструменти електронної демократії (е-консультації, е-петиції, громадський бюджет) первинно реалізовані в рамках веб-платформи «Єдина платформа місцевої електронної демократії»(e-DEM). Платформа СВОЇ інтегрована із платформою е-DEM на рівні обміну даними.

Якщо ви хочете підключити інструменти електронної демократії для своєї громади - зверніться до адміністраторів платформ e-DEM за адресою ел. пошти edem@eef.org.ua

🔹Як нам підвищити кількість користувачів у чатботі?

Задля залучення максимальної кількості активних користувачів та підвищення рівня зацікавленості жителів громади у використанні платформи СВОЇ загалом, ми рекомендуємо громадам, які підключились до платфоми СВОЇ, проводити відповідну інформаційну кампанію.

З детальними рекомендаціями щодо проведення такої інформаційної кампанії ви можете ознайомитись за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1983LwmUWICtWbqPcFUzqn2ioNsDzsDbk/view?usp=sharing

🔹Які громади можна взяти в якості приклада роботи платформи?

Станом на 2023 рік в плані наповнення та роботи із платформою СВОЇ добре зарекомендували себе такі громади як:

  • Чорноморська міська громада Одеської області

Також, ви можете ознайомитись із Платформою СВОЇ переглянувши сторінку спеціально створеної “тестової” громади: