Головна 3. РОБОТА ІЗ КОРИСТУВАЧАМИ (АДМІНІСТРАТОРАМИ) 3.1. Ролі користувачів (адміністраторів)

3.1. Ролі користувачів (адміністраторів)

Востаннє оновлено May 06, 2025

В рамках Системи користувачу може бути призначена одна із системних ролей:

  • персона;

  • редактор закладу;

  • контент-менеджер;

  • реєстратор;

  • адміністратор (локальний);

  • головний адміністратор громади;

  • національний адміністратор.

3.1.1. Користувач з правами “Персона”

Користувач з правами “Персона” має можливість додавати файли у відповідний розділ Публічної інформації, додавати/редагувати інформацію про персону та налаштовувати попередній запис на особистий прийом, в тому числі створювати одноразові прийоми.

3.1.2. Користувач з правами “Редактор закладу”

Користувач з правами “Редактор закладу” має можливість редагувати та видаляти новини, події, оголошення та НПА з відповідним тегом, зв'язаним з відповідним підрозділом чи закладом, редагувати та видаляти дані створені менеджерами цього підрозділу, редагувати налаштування та контент підрозділу, включаючи пов’язаних персон та відповідних розділів Публічної інформації, а також редагувати сторінки сайту з тегом підрозділу.

3.1.3. Користувач з правами “Контент-менеджер”

Користувач з правами “Контент-менеджер” має можливість створювати, редагувати та видаляти новини, події, повідомлення, нпа, контенту різних розділів адмінпанелі.

3.1.4. Користувач з правами “Реєстратор”

Користувач з правами “Реєстратор” має можливість лише переглядати новини, події, повідомлення, нпа, контент та налаштування, пов’язаних із ЦНАП та переглядати записи та налаштування, пов’язані з функціоналом е-черги.

3.1.5. Користувач з правами “Адміністратор” (локальний)

Користувач з правами “Адміністратор” (локальний) має можливість:

  • додавати до Системи нових користувачів та редагувати дані існуючих в межах своєї громади;

  • редагувати перелік та налаштування функцій чат-бота своєї громади та здійснювати налаштування доступних інтеграцій інформаційного обміну;

  • додавати, редагувати та видаляти інформацію про громаду та її склад, орган місцевого самоврядування (муніципалітет) та його підрозділи, а також заклади, які функціонують на території громади;

  • адмініструвати офіційний вебсайт громади, якщо він створений на базі Платформи СВОЇ, здійснювати налаштування роботи та зовнішнього вигляду, додавати, редагувати та видаляти контент вебсайту;

  • редагувати, додавати та видаляти дані локальних довідників Системи;

  • здійснювати взаємодію зі службою технічної підтримки Платформи через систему внутрішніх текстових повідомлень.

3.1.6. Користувач з правами “Головний адміністратор громади”

Користувач з правами “Головний адміністратор громади” є відповідальною особою від громади. Цей користувач має права всіх зазначених вище ролей, та має можливість створювати, редагувати та видаляти менеджерів громади


Інші статті по темі