3.2.1. Додавання користувачів
Користувач із роллю “Головний адміністратор громади” або “Адміністратор” (локальний) може самостійно створювати нових користувачів та вносити зміни до вже існуючих.
Для цього у адміністративній панелі він має перейти у меню “Громада”, обрати вкладку “Керування менеджерами” та натиснути кнопку “Додати”, після чого система запропонує заповнити дані про нового користувача, що додається: ПІБ, роль, імейл, телефон та зберегти зміни натиснувши кнопку “Зберегти”.
3.2.2. Редагування даних користувачів
Для того, щоб внести зміни до інформації про користувача, який вже був доданий до Системи в межах громади, натисніть кнопку редагування навпроти потрібного вам користувача у блоці “Менеджери” вкладки “Керування менеджерами”
3.2.3. Видалення користувачів
У разі необхідності видалення користувача, Головний адміністратор громади має звернутись до служби технічної підтримки через форму зворотнього зв’язку. Для цього у меню користувача (правий верхній кут екрану, іконка “Користувач”) потрібно обрати пункт “Технічна підтримка”.
Увага! У разі необхідності видалення із системи користувача, якого було визначено Головним адміністратором громади, відповідальна особа має надіслати скан-копію офіційного листа з описом причини видалення такого користувача та зазначенням даних нового користувача (ПІБ, імейл, телефон, посада), якому буде надана роль Головного адміністратора громади.
Скан-копія такого листа подається на електронну адресу admin@toolkit.in.ua або через форму зворотнього зв’язку зі службою технічної підтримки в адміністративній панелі платформи.
Інші статті по темі
-
3.2. Додавання, редагування та видалення користувачів