Розділ Консультації містить інтерактивні діалоги, призначені для отримання споживачем детальної консультації про умови, вартість, строки та місце надання відповідних послуг. При цьому перелік закладів, у яких можна отримати послугу, формується автоматично, на основі даних, внесених про кожний заклад (серед властивостей кожного закладу можна обрати групи послуг, які надаються).
Система передбачає три типи діалогів консультацій:
-
Стандартні
-
Стандартні – редаговані
-
Локальні
Стандартні діалоги створюються національним адміністратором і доступні для підключення у всіх громадах. У випадку, якщо локальний адміністратор не здійснював редагування підключеного стандартного діалогу, такий діалог отримує автоматичні оновлення у разі внесення змін національним адміністратором.
Локальний адміністратор може редагувати підключений стандартний діалог, але у цьому випадку він не підлягає оновленню при редагуванні стандартного діалогу національним адміністратором. Після редагування локальним адміністратором, статус діалогу у списку підключених діалогів змінюється:
Локальний діалог – це діалог, повністю створений локальним адміністратором від громади. Локальний адміністратор може створювати необмежену кількість локальних діалогів.
5.2.1. Додавання та редагування стандартних діалогів
Щоб додати стандартний діалог в адміністративній панелі потрібно увійти в розділ “Чат-бот”, обрати вкладку “Консультації” на панелі зліва та на сторінці “Діалоги для чат-бота” натиснути кнопку “Додати стандартний”
Після натискання кнопки “Додати” відкриється сторінка “Додавання до чат-бота стандартного діалога”, на якій у випадаючому списку необхідно обрати потрібний вам попередньо створений адміністраторами Платформи СВОЇ діалог та натиснути кнопку “Зберегти”
5.2.2. Створення та редагування локальних діалогів
Для додавання, редагування або видалення локального діалогу необхідно у розділі “Чатбот” обрати пункт “Консультації”.
Для створення діалогу консультацій необхідно ввести його назву, яка буде відображатися в інтерфейсі чат-боту, обрати тип послуги а також заповнити текстове поле “Вартість послуги та строки її надання”, який буде надсилатися чат-ботом користувачу після натиснення на відповідної стандартної кнопки після завершення діалогу.
Інтерфейс передбачає два варіанти надання користувачу інформації про послугу – посилання на зовнішній ресурс та створення інформаційного інтерактивного діалогу.
Посилання на зовнішній ресурс обирається для ситуацій, коли вичерпна інформація про послугу розміщена на веб-сторінці органу влади і не потребує інтерактивного діалогу для детальної консультації. У такому разі в поле “Посилання” вноситься посилання на сторінку з описом послуги вигляду “https://guide.diia.gov.ua/register/00034”.
У разі вибору “Інформаційний діалог”, необхідно шляхом введення повідомлень та додавання кнопок створити діалог, кінцевою метою якого є надання користувачу детальної інформації про послугу.