Головна 5. ЧАТ-БОТ 5.2. Консультації

5.2. Консультації

Востаннє оновлено May 06, 2025

Розділ Консультації містить інтерактивні діалоги, призначені для отримання споживачем детальної консультації про умови, вартість, строки та місце надання відповідних послуг. При цьому перелік закладів, у яких можна отримати послугу, формується автоматично, на основі даних, внесених про кожний заклад (серед властивостей кожного закладу можна обрати групи послуг, які надаються).

Система передбачає три типи діалогів консультацій:

  • Стандартні

  • Стандартні – редаговані

  • Локальні

Стандартні діалоги створюються національним адміністратором і доступні для підключення у всіх громадах. У випадку, якщо локальний адміністратор не здійснював редагування підключеного стандартного діалогу, такий діалог отримує автоматичні оновлення у разі внесення змін національним адміністратором.

Локальний адміністратор може редагувати підключений стандартний діалог, але у цьому випадку він не підлягає оновленню при редагуванні стандартного діалогу національним адміністратором. Після редагування локальним адміністратором, статус діалогу у списку підключених діалогів змінюється:

Локальний діалог – це діалог, повністю створений локальним адміністратором від громади. Локальний адміністратор може створювати необмежену кількість локальних діалогів.

5.2.1. Додавання та редагування стандартних діалогів

Щоб додати стандартний діалог в адміністративній панелі потрібно увійти в розділ “Чат-бот”, обрати вкладку “Консультації” на панелі зліва та на сторінці “Діалоги для чат-бота” натиснути кнопку “Додати стандартний”

Після натискання кнопки “Додати” відкриється сторінка “Додавання до чат-бота стандартного діалога”, на якій у випадаючому списку необхідно обрати потрібний вам попередньо створений адміністраторами Платформи СВОЇ діалог та натиснути кнопку “Зберегти”

5.2.2. Створення та редагування локальних діалогів

Для додавання, редагування або видалення локального діалогу необхідно у розділі “Чатбот” обрати пункт “Консультації”.

Для створення діалогу консультацій необхідно ввести його назву, яка буде відображатися в інтерфейсі чат-боту, обрати тип послуги а також заповнити текстове поле “Вартість послуги та строки її надання”, який буде надсилатися чат-ботом користувачу після натиснення на відповідної стандартної кнопки після завершення діалогу.

Інтерфейс передбачає два варіанти надання користувачу інформації про послугу – посилання на зовнішній ресурс та створення інформаційного інтерактивного діалогу.

Посилання на зовнішній ресурс обирається для ситуацій, коли вичерпна інформація про послугу розміщена на веб-сторінці органу влади і не потребує інтерактивного діалогу для детальної консультації. У такому разі в поле “Посилання” вноситься посилання на сторінку з описом послуги вигляду “https://guide.diia.gov.ua/register/00034”.

У разі вибору “Інформаційний діалог”, необхідно шляхом введення повідомлень та додавання кнопок створити діалог, кінцевою метою якого є надання користувачу детальної інформації про послугу.


Інші статті по темі