Розділ “Часті питання” дозволяє створити рубрикований розділ простих діалогів (блок питання відповідь складається з однієї кнопки (питання) та одного повідомлення (відповідь)). При цьому Система передбачає можливість створення необмеженої кількості розділів та запитань у кожному з них. У списку відображаються розділи.
5.5.1. Додавання, редагування та видалення частих питань
Для редагування, видалення або створення нового розділу FAQ необхідно обрати відповідну кнопку.
Після створення розділ з частими питаннями відразу стає доступним для перегляду у чат-боті у розділі послуги.
5.5.2. Додавання розділу Частих питань до головного меню чат-бота
Будь-який створений розділ Частих питань можна додати до головного меню чат-бота. Ця функція допомагає спростити мешканцям доступ до актуальної інформації.
Для додавання розділу до головного меню необхідно в режимі редагування відмітити пункт “Закріпити це питання в головному меню Чатбота”
Після збереження головне меню чат-боту матиме наступний вигляд:
УВАГА! До головного меню можна додати лише один розділ Частих питань. При проставленні відповідної відмітки в налаштуваннях іншого розділу, закріплення попереднього розділу автоматично скасовується. Скасувати демонстрацію кнопки розділу у головному меню можна, видаливши відповідну відмітку в активному розділі.